Płatności mobilne

W przypadku korzystania z płatności mobilnej należy oznakować pojazd, umieszczając za przednią szybą w widocznym miejscu bezpłatną winietę „Parkuję z moBILET”, którą można wydrukować ze strony internetowej www.mobilet.pl lub otrzymać w formie naklejki w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Krobi lub w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Krobi.

Usługi mobilne / moBilet/ pozwalają na dokonywanie płatności za postój w Strefie Płatnego Parkowania za pomocą telefonu komórkowego. Opłaty za parkowanie rozliczane są za rzeczywisty czas parkowania z uwzględnieniem opłaty minimalnej. moBilet działa na zasadzie usługi prepaid (przedpłaconej), tzn. aby skorzystać z możliwości parkowania pojazdu należy posiadać środki pieniężne ulokowane na koncie utworzonym w danej usłudze. W przypadku niemożności skorzystania z Systemu moBILET, Użytkownik zobowiązany jest do wykupienia tradycyjnego biletu parkingowego.

Korzyści płynące z wnoszenia opłat za pośrednictwem usług mobilnych:

- oszczędzasz czas, ponieważ nie biegasz do parkomatu i z powrotem;

- płacisz za faktyczny czas parkowania z dokładnością co do minuty;

- nie musisz przewidywać czas postoju;

- nie musisz troszczyć się o gotówkę, a tym bardziej o drobne do parkomatu. Płacisz z e-portmonetki zintegrowanej z kontem moBILET;

- parkujesz bezstresowo – ewentualnego przedłużenia parkowania dokonujesz korzystając z telefonu;

- w każdej chwili za pomocą telefonu możesz sprawdzić ile czasu Twój pojazd stoi zaparkowany.

Więcej informacji oraz szczegółowy opis usług znajdziecie Państwo na stronie internetowej usługodawcy:

 

Jak to działa: Płatne parkowanie

 

Parkując w SPP nie musisz z góry płacić w parkometrze za postój. Masz moBILET? Odpowiednio OZNAKUJ SAMOCHÓD + , a za parkowanie zapłacisz przez komórkę:

+ uruchamiasz aplikację moBILET, wybierasz „Parkowanie”;

+ wybierasz pojazd i określasz przewidywany czas postoju;

+ potwierdzasz rozpoczęcie parkowania, a aplikacja zdalnie aktywuje bilet w systemie;

+ kontroler SPP sprawdza Twój status po numerze rejestracyjnym samochodu;

+ w każdej chwili możesz zdalnie przedłużyć ważność e-biletu albo zakończyć postój;

+ płacisz z konta przedpłacanego tylko za wykorzystany czas!

 



Opublikował: Maciej Smektała kontakt: maciej@krobia.pl ostatnia zmiana: 2016-10-29 13:50:43